• MERHABA ARKADASLAR!


Öncelikle Blog Sayfama Hoşgeldiniz Arkadaşlar.. Bu Sayfayı Neden Açtım Burada Neler Yapacağım Sizlere Onları Anlatacağım.. Bence Siz Arkanıza Rahat Bir Minder veya Yastık Koyun Zira Yazım Bir Hayli Uzun Olacak.. Şaka Şaka Fazla Uzatmayacağım.. Bu Sayfayı Açmamda ki En Önemli Faktör Sizlerle Beraber Hem Eğlenelim Hem de Geçemediğimiz Bölümler Geçmeye Çalışalım Bunu Yaparken de İnternet 'ten Bana Ulaşın İstedim.. Ondan Sonra Daha Öncelerde Yaşadığım İçin Vay Efendim Senin Sayfan Yok mu Bloğun Yok mu Tartışmalarına Girmektense İlk İşim Blog Açmak Olsun Dedim ve Bu Blog Sayfasını Aldım.. Çok da Ucuza Geldi :) 

Yıllık 0,00 TL

Ben Lafı Fazla Çevirmeden Ortayı Yapıyorum Şut veeeeee Aut :( Şayet Beni Takip Etmek İsterseniz Diye de Aşağıdaki Bağlantıları, E-Posta Adreslerini veya veya Facebook Sayfasını Bırakıyorum Ben Sizi Sonra Ararım =) Şimdilik Hoşçakalın, Sağlıcakla ve İyi Oyunlar..

E-Posta (1) :  veya veya E-Posta (2)

Facebook Sayfamız ise :

0 yorum:

Template by Clairvo Yance
Copyright © 2012 Murat 'la Oyun Peşinde Bu sitede yayınlanan yazılı ve görsel bilgilerin tüm hakları saklıdır.